تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل ات مایند رزیدنس پاتایا
هتل 3 ستاره و زیبای هتل ات مایند رزیدنس پاتایا، هتلی میان رده و در عین حال بسیار شیک است که منطقه چونبوری پاتایا قرار گرفته و تا ساحل 13 دقیقه فاصله  دارد .دور تا دور هتل ات مایند رزیدنس پاتایا را باغ های زیبا و سرسبز گرمسیری احاطه شده است . هتل ات مایند رزیدنس صبحانه و وای فای رایگان را نیز به شما عزیزان ارائه خواهد داد .
تمام اتاق های هتل ات مایند رزیدنس پاتایا بسیار آرامبخش هستند و با ظرافت خاصی طراحی و تزئین شده است . این هتل امکانات مدرنی را به میهمانان ارائه میدهد ، و در یک محیط آرام بنا شده است . اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه و در عین حال به یادماندنی هستید هتل ات مایند ریزورت پاتایا بهترین انتخاب شماست.
هتل ات مایند رزیدنس پاتایا امکانات فوق العاده ای شامل ماساژ درمانی و استخر شنای سرپوشیده دارد . مهمانان همچنین می توانند در استخر بزرگ در فضای باز شنا کنند و یا در استخر آبگرم استراحت کنند .
هتل ات مایند رزیدنس پاتایا یک سرویس ماشین و اجاره دوچرخه ، همراه با پارکینگ های عمومی رایگان نیز ارائه می دهد . مهمانان در این هتل به راحتی می توانند محله هیجان انگیز و جاذبه های محلی پاتایا را کشف کنند .
یکی از ویژه ترین پیشنهاد های ما به شما  برای مسافرت در تایلند همین هتل ات مایند رزیدنس پاتایا
است که با خدمات بی نظیر به میهمانان عزیز و مسافرین تور تایلند در خدمت شماست!
جهت رزرو هتل ات مایند رزیدنس پاتایا با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی