تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک

هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک
هتل 4 ستاره ی زیبایی است که در سال 2013 ساخته شدهاست . هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک  در مرکز شهر می باشد و از فرودگاه  35 دقیقه فاصله دارد.  هتل گرند سوئیس سوخومویت در محلی قرار دارد که دسترسی راحتی به هر منطقه از شهر بانکوک خواهید داشت.
میهمانان هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک  می توانند از میان 144 اتاق ، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند که همه آنها از لحاظ آرامش و هماهنگی کامل و یکه هستند . این هتل همچنین دارای بسیاری از امکانات تفریحی منحصر به فردی است که برای همه مهمانان هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک   جذاب خواهد بود.
همه ی اتاق های هتل گرند سوئیس سوخومویت دارای مبلمان شیک ، تلویزیون ، یخچال و حمام لوکس است و هرروز در ساعت های خاصی توسط کارکنان خدماتی هتل نظافت میشوند . ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در سراسر اتاق ها در دسترس میباشد.
هتل گرند سوئیس سوخومویت بانکوک دارای یک استخر روباز است و مجهز به سونا و جکوزی هم میباشد. مهمانان عزیز شما میتوانید بعد از خرید و تفریح که خسته هستید توسط به متخصصین ماساژ هتل گرند سوئیس سوخومویت مراجعه کنید و از یک ماساژ عالی لذت ببرید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما درتماس باشید.     02188851080

 


 

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی