تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
هتل لجیسی اکسپرس بانکوک
هتلی زیبا و 3 ستاره، این هتل که در فاصله ی بسیار اندکی با مراکز خرید شهر قرار دارد. هتل لجیسی اکسپرس بانکوک با فاصله ی زمانی 30 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. محل هتل لجیسی اکسپرس بانکوک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل لجیسی اکسپرس بانکوک برای رفاه حال مهمانانش از خدمات سرویس ترانسفر فرودگاهی برخوردار میباشد.
مهمانان هتل لجیسی اکسپرس بانکوک میتوانند از بین 63 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام دارای سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و همچنین دارای سیستم تهویه هوا بوده تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل لجیسی اکسپرس بانکوک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از ابزار مورد  نیاز است که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
هتل لجیسی اکسپرس بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل لجیسی اکسپرس بانکوک اتاق های بسیار مجهزی دارد، اینترنت وای فای رایگان، سشوار، تلویزیون، میز تحریر، تلفن و دیگر امکانات ضروری هر اتاقی را داراست.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.          02188851080
  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی