تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
هتل بانیان تری بانکوک
هتل بانیان تری بانکوک، هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، محل هتل بانیان تری به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد این هتل در قلب منطقه کسب و کار شهر و بخش سفارتخانه ها قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل بانیان تری بانکوک از فرودگاه باید 22 کیلومتر فاصله را طی کرد.  
مهمانان هتل بانیان تری بانکوک میتوانند از بین اتاق های رو به شهر و رودخانه که منظره ی بی نظیری دارند، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره کف پوش های چوبی و پنجره های بزرگی داشته و همه ی اتاق ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل بانیان تری بانکوک  یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید و همچنین گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکسی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و از شیرآلات زیبایی برخوردار هستند در ضمن برای نظافت اتاق کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز محوطه بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی ، اتاق بخار، سونا و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره برای سرگرمی و بازی کودکان اتاق بازی در نظر گرفته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا به بازی و تفریح مشغول شوند.
هتل بانیان تری بانکوک  دارای 7 رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، تایلندی و عربی تهیه و سرو میشود . در قسمت انتهایی هتل در بخش پشت بام یک رستوران و کافی شاپ شیکی ساخته شده است تا مهمانان به هنگام میل غذا از زیبایی شب های بانکوک لذت ببرند.
هتل بانیان تری بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. در این هتل برای رفع نیاز بانوان سالن زیبایی ساخته شده است و در آنجا تمام امکانات آرایشی و زیبایی موجود می باشد.  
هتل بانیان تری بانکوک  دارای سالن کنفرانس مجهزی می باشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی در آنجا قابل اجرا می باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در تمام بخش های هتل بانیان تری بانکوک  به خصوص اتاق های هتل در دسترس خواهد بود.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080
  • ۹۶/۰۵/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی