تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل موون پیک سوخومویت بانکوک
یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل موون پیک سوخومویت در پکیج های تور تایلند به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و مراکز خرید معروف بانکوک در نزدیک هتل میباشد. برای رسیدن به هتل موون پیک سوخومویت از فرودگاه بانکوک باید 35 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل موون پیک سوخومویت بانکوک میتوانند از بین اتاق های رو به باغ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. از دیگر امکانات قابل توجه در این هتل صندلی چرخدار برای مهمانام معلول و ناتوان میباشد تا یک سفر آرام و بدون دردسری را تجربه کنند.
در هر کدام از اتاق های هتل موون پیک سوخومویت یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود میباشد و در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر روباز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ و سالن ورزشی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل موون پیک دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر ، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل موون پیک سوخومویت بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل عبادتگاه و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل موون پیک سوخومویت مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس میباشد.
هتل موون پیک بانکوک دارای یک کتابخانه کوچک و باغ زیبا و دنجی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی