تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

مراکز پرورش و باغ وحش پاتایا

دهکده ی فیل ها (Pattaya Elephant Village)
تماشای حمام کردن و مراحل زندگی کردن فیل ها یک نمایش زیبا و لذت بخشی در تور تایلند میباشد. روستای  Elephantدر سال 1973 با عنوان خانه ی فیل ها معرفی شد. در واقع روستای فیل پاتایا زندگی روزانه ی فیل ها و اساتیدشان را نشان می دهد. شما برای بازدید از این روستا باید بلیط تهیه کنید البته بلیط ها انواع مختلفی دارند که میتوانید از کنار درب های ورودی خریداری کنید. شما میتوانید فقط یک بلیط برای نمایش فیل ها بگیرید که این نمایش حدودا 90 دقیقه طول میکشد و معمولا ساعت 14:30 دقیقه ی عصر اجرا میشود، البته شما میتوانید علاوه بر نمایش بلیط تور دهکده ی فیل ها را هم خریداری کنید و با سوار بر فیل ها در روستا و حومه های اطراف سفر کنید. فراموش نکنید که این سفر حدود 3 و نیم ساعت طول میکشد و این مدت زمان را در برنامه خود قرار دهید تا مبادا بخش هایی از سفر به روستای فیل ها را از  دست دهید.

باغ وحش (Khao Kheow )
باغ وحش  Khao Kheow اولین باغ وحش در تایلند میباشد، که  بیش از 8000 حیوان با بیش از 300 گونه در این باغ زندگی می کنند. این مکان یک باغ وحش عمومی است که دولت می تواند از درآمد برای توسعه کشور استفاده کند. جالب است که بدانید پیش بینی عمر مفید برای این باغ وحش 60 سال است، از این رو دولت برای نگه داری آن سالیانه هزینه های زیادی میکند زیرا  توسعه آن همواره تحت 4 مفهوم اصلی، حفظ حیوانات، آموزش حیوانات، تحقیقات حیوانی و گردشگری انجام شده است. باغ وحش Khao Kheow نیز در طول زمان به منظور جذب بازدیدکنندگان بیشتر و رقابت با دیگر باغ وحش ها و باغ وحش های آینده در آسیا توسعه یافته است.
بازدیدکنندگان تور تایلند در این باغ وحش می توانند از حیوانات غیر خطرناک دیدن کنند و آنها را لمس و نوازش کنند ، هرچند که بعضی از حیوانات مانند زرافه ها، شتر ها، خرس ها، گاوها و برخی از نژادهای پرندگان را به سختی میتوانند ببینند. آنها همچنین می توانند حیوانات را با کمترین هزینه غذا دهند. شما با ملاقات از حیوانات عجیب و غریب بی شماری اطلاعاتی در مورد زیستگاه ها و شیوه های زندگی آنها کسب کنید.
باغ وحش   Khao Kheow در استان چنبری قرار گرفته است و دسترسی راحتی دارد و حدودا با 1 ساعت رانندگی از پاتایا به این باغ وحش بزرگ میرسید. حتی اگر حل و حوصله ی رانندگی را ندارید میتوانید سوار تراموهای پاتایا شوید و درایستگاه های مجور باغ وحش پیاده شوید.
حهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.              02188851080

 


  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی