تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰


 

هتل کی سی سامویی
یکی از هتل های 4 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل کی سی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و در قسمت شمالی ساحل چواننگ واقع شده است، مهمانان این هتل میتوانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان استفاده کنند و بعد از طی کردن مسافت 15 کیلومتر به هتل کی سی خواهید رسید.
هتل کی سی سامویی دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید. امکانات تفریحی موجود در هتل از جمله قایق سواری، ماهیگیری و دوچرخه سواری در اطراف ساحل میباشد. گشت و گذار در سواحل چواننگ دیگر یک فرصت عالی برای گذراندن تعطیلات خواهد بود.
این هتل زیبا و مجلل همه ی اتاق هایش به صورت ویلایی بوده و در هر کدام از اتاق ها استخرهای بزرگ و تمیز موجود میباشد، استخر های این هتل همه در ارتفاعات بوده و منظره ی باشکوهی از ساحل و دریا را به چشمان شما هدیه میدهد. از دیگر امکانات اتاق ها مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند و همچنین در هر کدام سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز و لوازم بهداشتی در همه ی اتاق ها موجود بوده و شما مهمانان تور تایلند در طول اقامت خودتان میتوانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که بدانید گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر مرکزی در فضای باز بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی و اتاق بخار بهره ببرید. از این هتل 4 ستاره با کمی قدم زدن از ساحل به دیگر مکان های دیدنی سامویی برسید. البته ناگفته نماند که اینترنت بی سیم رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس خواهد بود.
هتل کی سی دارای چند رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. یکی از رستوران ها نیز دارای یک تراس بزرگ با منظره ی زیبایی از ساحل و دریا دارد ، همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، استراحتگاه های ساحلی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل کی سی سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل یک فروشگاه برای خرید سوغاتی تعبیه شده است. هتل کی سی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080

  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی