تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک
یکی از محبوب ترین مراکز خرید الکترونیکی شهر بانکوک، مرکز خرید پنتیپ پلازا میباشد. اگر شما تور تایلند شرکت کرده اید و نیاز به خرید تجهیزات کامپیوتری، دوربین، چاپگر، نرم افزار کامپیوتری یا دی وی دی دارید، در همه موارد توصیه می شود از مرکز خرید پنتیپ پلازا تهیه فرمایید. به جرات میتوان معروف ترین فروشگاه الکترونیکی در بانکوک، پنتیپ پلازا را معرفی کرد. هر چیزی که ممکن است در اختیار تکنولوژیست باشد می توان در اینجا یافت شود. مرکز خرید پنتیپ پلازا جایی است که سایر فروشندگان از سراسر کشور از این مرکز به قیمت عمده فروشی خرید می کنند تا براساس واسطه با قیمت های بالاتر به فروش برسانند.
تقریبا هر بار که بازدیدکنندگان از طریق درهای شیشه ای بزرگ این مرکز وارد میشوند، برخی از تبلیغات جدیدی که از در ابتدای ورودی اصلی آویزان کرده اند، وجود دارد . یک هفته لباس ورزشی با تخفیف وجود دارد، و بعد از آن تلفن های Galaxy  و یا انواع برندها تخفیف میخورند. بهترین کاری که به هنگام ورود باید انجام دهید، ابتدا در اطراف فروشگاه و پنجره ها قرار بگیرید. سپس، هنگامی که چند فروشگاه را پیدا کردید که آنچه را میخواهید، به فروش میرساند بروید . اکثر فروشندگان چند هزار بات از قیمتی که گفته اند پایین می آیند، البته اگر شما در حال خرید تجهیزات دست دوم هستید، فقط مطمئن شوید که یک گارانتی دریافت کنید، زمانی که پرداخت کردید و معامله را بستید، اگر چیزی را اشتباه کرده باشد، دیگر نمی توانید چیزی را بازگردانید  و پولتان را پس بگیرید.
در طبقه همکف چندین بانک وجود دارد، همچنین اسباب بازی های الکترونیکی و برخی مغازه هایی که به کیف و کوله پشتی های ابزار الکترونیکی اختصاص یافته اند، حضور دارند. در طبقه ی اول تعداد زیادی از رستوران ها با غذاهای متعدد وجود دارد، از جمله مک دونالد و رستوران A&W. طبقه ی سوم، بخش سخت افزاری میباشد، کسانی که محصولات شان نیاز به تعمیر دارند به این بخش مراجعه میکنند. اما آخرین طبقات مرکز خرید پنتیپ پلازا را به شهر آی تی (IT) مینامند. در این طبقه بزرگترین فروشگاه مجتمع بوده و آخرین نسخه تجهیزات الکترونیکی به فروش میرسانند. این فروشگاه به خوبی سازمان یافته و هرج و مرج کمتری نسبت به سایر نقاط بازار را دارد. بیشتر کارکنان این فروشگاه به خوبی انگلیسی صحبت می کنند و آماده ارائه جزئیات اطلاعات در مورد هر یک از اقلام می باشند، در صورتی که نیاز به اطلاعات خاصی در مورد یک محصول خاص داشته باشید، شهر آی تی جای خوبی است . بیشتر مارک های محصولات الکترونیکی در این فروشگاه به نمایش گذاشته شده است، در واقع  IT City از مکان هایی است که میتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.
آدرس: Petchaburi Road, opposite Pratunam's City Complex
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080
  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی