تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل آرنوما گرند بانکوک
این هتل 4 ستاره که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک از مراکز خرید شهر بانکوک را ارائه می دهد. هتل آرنوما گرند بانکوک دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با تهویه های مناسب میباشد.
 امکانات مدرن از جمله مبلمان راحتی، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل آرنوما گرند می توانید از طریق ترانسفر میتوانید از فرودگاه به هتل عزیمت کنید. این هتل در یک منطقه تجاری واقع شده است و تنها 23 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید به جرات میتوان گفت که هتل آرنوما گرند بانکوک انتخاب خوبی خواهد بود زیرا حدود 10 مرکز خرید در اطراف خود دارد، از جمله مرکز خرید سنترال ورلد پلازا، گیسورن بانکوک و مرکز خرید بیگ سی میباشند.
با توجه به اینکه این هتل در یک منطقه ی پر رفت و آمدی واقع شده است، اما نگران نباشید در فاصله ی 300 متری هتل ایستگاه مترو هوایی چیدلوم قرار دارد که به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر از مترو استفاده میکنید و اهل گشت و گذار و خرید هستید پیشنهاد میکنیم که با مترو به خیابان پتوم وان بروید که مرکز خرید MBK واقع شده است، این مرکز خرید از بزرگترین مراکز خرید بانکوک محسوب میشود و اجناس مرغوبی به خصوص برای خانم ها دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل آرنوما گرند بانکوک با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی