تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل ناکا پوکت

 

هتل ناکا پوکت
این هتل زیبا در منطقه ای زیبا و دیدنی واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای توریست و گردشگرانی که به دنبال آرامش و تفریح هستند، می باشد زیرا می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به ماسه های سفید ساحل پاتونگ دست یابند.
معماری هتل ناکا پوکت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق هایی است که به شرح ویلا های لوکس با بالکن های خصوصی و استخر بیرونی می باشد. این ویلا های شیک با ظرافت و دقت بالایی تزئین شده اند. تمام اتاق ها و ویلاها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل ناکا بسیار شیک و منحصر به فرد هستند که یک شب رویایی را برای شما رقم خواهند زد.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. ساحل این هتل به چند بخش تقسیم شده است، رستوران شبانه روزی ویوا که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را تهیه می کند، در قسمت دیگر تخت های آفتاب گیر چیده شده است که با منظره ای خیره کننده از اقیانوس و غروب آفتاب و نوشیدنی های تازه در اختیار شما می گذارد .
هتل ناکا تا فرودگاه پوکت حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و رویایی ترین هتل های شهر پوکت هتل ناکا است.
برای رزرو هتل ناکا پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی