تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل وی بانکوک

 

هتل وی بانکوک
این هتل زیبا در مرکز شهر بانکوک بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای گردشگرانی می باشد که به دنبال یک هتل لوکس میگردند، هست زیرا تمام امکانت یک هتل 5 ستاره تاپ را دارد. هتل وی تا فرودگاه سوارنابومی حدود 24 کیلومتر فاصله دارد. وی یک هتل ایده آل و راحت و با قیمتی مناسب است، به جرات می توان گفت این هتل یکی از عالی ترین انتخاب ها برای اقامت در بانکوک است.

این هتل زیبا در 160 متری ایستگاه مترو می باشد که شما از آنجا تا مرکز خرید MBK و مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تنها یک ایستگاه فاصله خواهید داشت، شما در این شهر تجاری شلوغ به راحتی میتوانید از مترو استفاده کنید و در کمترین زمان به بهترین مراکز خرید شهر بانکوک دسترسی پیدا کنید.

ظرافت در رنگ های گرم اتاق های بزرگ بسیار لوکس و زیباست و زیبایی چشم نواز در آن به کار رفته است. در این هتل تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل وی بانکوک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.

هتل وی بانکوک دارای استخر بیرونی می باشد، این استخر واقع در پشت بام پلاگین آن که یک محیط آرام را فراهم کرده است. در آن جا مهمانان می توانند شنا کنند و از تماشای منظره ی شهر لذت ببرند. از امکانات تفریحی و رفاهی دیگر این هتل 5 ستاره می توان مجموعه ی ورزشی ، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی نام برد. علاوه بر این یک سالن زیبایی، سالن ماساژ مجهز برای بانوان و آقایان و سالن اجتماعات هتل وی می باشد. سالن کنفرانس به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
برای رزرو هتل وی بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080

 


  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی