تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل آماتارا ولنس پوکت
این هتل زیبا در منطقه ی ساحلی واقع شده و در مرکز سواحل پاتایا بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای مهمانان و توریست های می باشد که به دنبال یک سفر و اقامت لوکس هستند، زیرا تمامی امکانات یک هتل زیبا و مجلل در این هتل 5 ستاره  جمع شده است.
معماری آماتارا ولنس پوکت  بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز از ساحل و دریا در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای ویلا ها و اتاق های مجهز به بالکن خصوصی هستند که به شرح زیر تفکیک شده اند: دیلاکس پارک، دیلاکس بسفروس، دیلاکس گاردن، سوپریر دیلاکس پارک، سوپریر دیلاکس بسفروس، گرند دیلاکس گاردن. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، iPad  و اینترنت وای فای رایگان و صندوق امانات میباشند.
رستوران هتل آماتارا ولنس پوکت منوهای غذای اروپایی با غذاهای آسیایی و همچنین تایلندی ها را ارائه می دهد، رستوران ها و کافه های هتل آماتارا ولنس بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و نواع غذاهای دریایی تازه و غذاهای کبابی را به همراه بهترین نوشیدنی ها سرو می کنند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل آماتارا ولنس پوکت به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد. از امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره یک سالن ورزشی تخصصی، زمین تنیس و مرکز خرید تجاری است. خانواده های مهمان در هتل آماتارا ولنس می توانند از خدمات نگهداری کودکان استفاده کنند و یا در کلاس های استراحتی و نیز در کلاس های یوگا با هزینه های اضافی شرکت کنند.
مرکز شهر تنها 12 کیلومتر از هتل آمانارا ولنس دورتر است و هتل آماتارا تا فرودگاه بین المللی شهر پاتایا حدود 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل آماتارا ولنس پوکت با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح امکانات انتظار شما را میکشد، پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور لبخندها سفر کنید!
برای رزرو هتل آماتارا ولنس پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی