تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل میت بیچ پاتایا
این هتل زیبا در شمالی ترین نقطه ی پاتایا بنا شده است. قطب شمال سولحل پاتا از زیباترین نقاط این شهر توریستی می باشد که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر و توریست است.
دکوراسیون اتاق های میت بیچ پاتایا بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 236 اتاق است که برخی از اتاق ها دارای منظره ای از دریا و شهر هستند.
تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی بهمراه لوازم جانبی که شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار می باشد. میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل میت بیچ پاتایا بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل میت بیچ پاتایا به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل میت بیچ تا فرودگاه بین المللی U Tapao حدود 31 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر توریستی پاتایا هتل میت بیچ است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح دسترسی به دیدنی های پاتایا است. این هتل 5 ستاره 2.5 کیلومتر تا مینی سیام پاتایا فاصله دارد.
برای رزرو هتل میت بیچ پاتایا و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی