تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل آکوا مارین پوکت
این هتل 4  ستاره ی زیبا در شهر دلربای پوکت واقع شده است. هتل آکوا مارین هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. در واقع هتل آکوا مارین پوکت از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی پوکت ، 30 دقیقه مسافت زمانی را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر پوکت را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر روباز، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و کلاس های ورزشی تناسب انداماز امکانات بارز هتل آکوا مارین پوکت میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل آکوا مارین دارای 202 اتاق و ویلا می باشد. اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد و همچنین تعدادی از اتاق ها دارای بالکن بوده و رو به ساحل می باشند.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل آکوا مارین پوکت را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و غذاهای دریایی از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت رزرو هتل آکوا مارین پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.              02188851080


  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی