تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل چابا سامویی

 

هتل چابا سامویی
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است در سواحل چوانگ واقع شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل چابا سامویی دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از شهر سامویی را به چشمان شما هدیه میدهند و البته بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند.
 امکانات مدرن از جمله صندلی های راحتی، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل ساحل خصوصی، باغ،سالن ماساژ، یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل چابا می توانید با اندکی پیاده روی به ساحل خصوصی این هتل بروید که در سواحل چوانگ هستند. این هتل در منطقه ساحلی چوانگ واقع شده است و تنها 2.5 کیلومتر از فرودگاه سامویی فاصله دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل چابا سامویی با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی