تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل کامالایا سامویی
این هتل زیبا در منطقه ساحلی سامویی واقع شده و کمی از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل انتخاب مناسبی برای گردشگران و توریست ها می باشد زیرا می توانند با اندکی پیاده روی به بهترین سواحل سامویی دست یابند. با توجه به اینکه هتل کامالایا سامویی دارای ساحل خصوصی می باشد و همه نوع امکانات تفریحی و ورزشی فراهم شده است.  
معماری هتل کامالایا سامویی  بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای بهترین ویلاها و اتاق ها را دارد که به شرح زیر تفکیک شده اند: دیلاکس پارک، دیلاکس بسفروس، دیلاکس گاردن، سوپریر دیلاکس پارک، سوپریر دیلاکس بسفروس، گرند دیلاکس گاردن
تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل کامالایا سامویی بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ، یوگا، سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل کامالایا سامویی به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل کامالایا تا فرودگاه سامویی حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر سامویی هتل کامالایا سامویی است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور لبخند ها سفر کنید!
برای رزرو هتل کامالایا سامویی و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی