تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

۲۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
معبد یانسانگ وارارام پاتایا
مجموعه معبد یانسانگ وارارام پاتایا در منطقه جومتین ، در حدود 15 کیلومتری جنوب پاتایا و در 160 کیلومتری جاده سوخومویت واقع شده است در واقع این حدود 30 دقیقه دورتر از شهر پاتایا میباشد . این معبد بزرگ کل مساحت 146 هکتار را پوشش می دهد و در سال 1976 به واسطه ی راهبان بودایی ساخته شد، البته که گفته می شود بیش از 600 میلیون دلار برای توسعه و ساخت آن صرف کرده اند.
این بنا یک مجتمع معبد بزرگ است که شامل بسیاری از ساختمان ها، چمن های سبز پر زرق و برق و دریاچه میباشد.  این ساختمان ها در سبک های هند، ژاپنی، چینی، تایلندی و سوئیسی ساخته شده اند که این معبد خود یک سازه ی منحصر به فرد است . در طول سال انواع برنامه های جشن و شادی و نمایشگاه هایی از هنر و صنایع دستی تایلند برگزار میشود که اکثر بازدیدکنندگان تور تایلند را به غرفه های خود جذب میکنند.
اولین ساختمانی که در این مجموعه به چشم میخورد یک موزه و معبد چینی است که مجموعه ای از آثار چینی با ارزشی را در اختیار دارد.  همانطور که در این مجتمع پیش میروید به ساختمان اصلی خواهید رسید، این ساختمان از طراحی و معماری مدرن برخوردار میباشد و انواع آثار زیبای بودایی را در آنجا خواهید دید و زیبایی دو چندانی را به قاب عکس های شما هدیه میدهند، این امر باعث شده است که از دیگر معابد تایلندی تافته ی جدا بافته شود.  مردم تایلند معتقدند که معبد یانسانگ وارارام پاتایا بهشت واقعی برای کسانی است که مدیتیشن صادقانه را دوست دارند. از این رو در این معبدگاه کلاس های مدیتیشن در روزهای خاص از ساعت 6 صبح تا 6 عصر برگزار میشود.
گشت و گذار در محوطه ی معبد شاید برای کودکان خیلی جالب نباشد و دوست نداشته باشند، اما در اطراف معبد یک پارک نسبتا بزرگ با امکانات بازی و تفریحی وجود دارد که کودکانتان آزادانه میتوانند در آنجا به بازی مشغول شوند و خود شما هم بعد از بازدید میتوانید در این پارک در کنار فرزندانتان یک نهار لذیذ و یا عصرانه ی خوشمزه را میل کنید تا خستگی تان رفع شود.
بهترین گزینه برای رسیدن به یانسانگ وارارام ، استفاده از سرویس حمل و نقل اتوبوس است، تا شما را به آنجا برساند و بعد از بازدیدتان شما را از آنجا بازگرداند. اگر شما بازدید از این معبدگاه را با یکی دیگر از جاذبه های پاتایا برنامه ریزی کرده اید، بهتر است صرف نظر کنید، زیرا این معبد گاه زمان زیادی از شما را به خود اختصاص خواهد داد.
توجه داشته باشید که این معبد کمی از مرکز شهر فاصله دارد هرچند که زمان بازدید از صبح تا عصر میباشد اما سعی کنید صبح زودتر به اینجا بروید تا زمان بازدیدتان به واسطه ی مسافت از بین نرود. فراموش نکنید که در این معبد همانند هر معبد دیگری یک سری قوانین را باید رعایت کنید، بدین جهت لباس مناسب بپوشید تا به هنگام ورود به معبدگاه دچار مشکل نشوید. معبد یانسانگ وارارام یکی از معدود جاذبه های توریستی در شهر پاتایا است که پارکینگ های زیادی در اطراف معبد وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.        02188851080
  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

دهکده ی مینی سیام در پاتایا
مینی سیام در پاتایا به شهر کوچک مینیاتوری معروف میباشد، پارک مینی سیام شامل مدل های مختلفی از ساختمان ها در تایلند است که مشهورترین دیدنی های سراسر جهان با مقیاس کوچک ساخته شده است و مورد بازدید قرار داده اند. این پارک جهانی در یک فضای بزرگ در اواخر دهه 1980 افتتاح شد. حدود 100 نسخه از بناهای تاریخی و مدرن در مقیاس 1:25 ساخته شده است و همه سازه ها و مجسمه های در سراسر محوطه ی پارک به خوبی نگهداری میشوند.  در کنار هر یک از ساختارها یک راهنما وجود دارد که اطلاعات جامعی در مورد آن بنا ارائه می دهد .در این پارک سازه هایی از تاریخ تایلند هم وجود دارد، شما بناهایی از جمله خمر، سوخوتای و آیوتایا و همچنین از زمان های مدرن تایلندی هم پیدا میکنید.
پس از وارد شدن به شهر مینی سیام و قبل از اینکه به بخش تایلندی برسید، یک باغ زیبایی رو به روی شما خواهد بود که در کنار آن زیبایی شهر مینیاتوری اروپا توجه شما را به خود جلب میکند. از دیگر بخش های مینی سیام، مینی اروپا میباشد که در آنجا بناهای معروف اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان به چشم میخورد.
برج ایفل و طاق پیروزی، دو نشانه ی معروف فرانسه بوده که از بارز ترین و شلوغ ترین بخش های پارک میباشد. طاق پیروزی که توسط ناپلئون در سال 1806 ساخته شد، یک بنای یادبود 50 متری است که به احترام کشته شدگان چندین جنگ احداث شده است. برج ایفل هم یکی از بهترین نمادهای شناخته شده ی فرانسه است . برج آهنی با ارتفاع 324 متر در سال 1889 به عنوان نمایشگاه جهانی در پاریس ساخته شد  و هر سال میلیون ها نفر از سراسر جهان به مشاهده ی عرش این برج می آیند.
از نشانه های ایتالیا در پارک مینی سیام میتوان برج پیزا و کولوسئوم نام برد. برج پیزا تقریبا 56 متر ارتفاع دارد و به طور قابل توجهی کج شده است . ساخت این برج هشت طبقه در قرن 12 آغاز شد و در طول ساخت و ساز به دلیل پایه ناکافی شروع به کج شدن کرد و روز به روز درحال پیشرفت میباشد. کولوسئوم، یک آمفی تئاتر بزرگ که در مرکز رم قرار دارد، در قرن اول میلادی در طول دوره ی بزرگ امپراطوری روم ساخته شد و ظرفیت ده ها هزار نفر برای تماشای تئاترها، اعدام ها و نمایش ها و جنگ های گلادیاتور را داشت.
معبد آنگکور مشهورترین بنای تاریخی کامبوج در کشور ویتنام است که سازه ی آن در محوطه پارک به چشم میخورد. بنا های دیگر در مینی اروپا عبارتند از برج ساعت لندن، اپرای سیدنی، مجسمه آزادی، معبد بهشتی (تیان تان) پکن، کلیسای ناجی از سن پترزبورگ، پارک مرلیون سنگاپور ، کلیسای جامع کلن و قلعه نوشوانستین آلمان.
شهر مینی سیام در 143 کیلومتری جاده سوخومیت در ناحیه بنگ لامونگ، شمال پاتایا واقع شده است.  شما گردشگران تور تایلند از طریق تاکسی بعد از حدود 20 دقیقه میتوانید به آنجا برسید.  پارک هر روز از ساعت 7 صبح تا 9 بعد از ظهر باز می شود و آماده پذیرایی از شما بازدیدکنندگان میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080

 


 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

جایگاه مقدس حقیقت در پاتایا
جایگاه مقدس حقیقت یک ساختمان چوبی شگفت انگیزی است که واقع در ساحل شمال پاتایا میباشد. این ساختمان در 120،000 متر مربع در یک زمین بزرگ قرار گرفته است، جالب است بدانید که ساخت این معبد در سال 1981  شروع شد و هم اکنون بیش از 20 سال در دست ساخت است و ممکن است تا 15 سال دیگر هم طول بکشد. جایگاه مقدس حقیقت در 105  متر ارتفاع و 100 متر طول، این بنا بزرگترین خانه عبادت در آسیا میباشد که به سبک یک معبد ساخته شده است و همچنین در این شکل و ظاهر از منحصر به فرد ترین سازه های مقدس آسیایی است.
شما گردشگران تور تایلند در کنار و مجاورت پارک بزرگ گرمسیری با یک بنایی با ساختار عجیب و غریب ساجی رو به رو خواهید شد، در آنجا برخی از چهره های ماندگار عرصه ی عرفان حک شده است که ادای احترام به بزرگان گذشته، حال و آینده باشد. هوای دریایی و شرجی باعث آسیب رسیدن سازه های چوبی میشود اما با توجه به اینکه چوب ساج به عنوان مصالح انتخاب شده است، این نوع چوب بسیار سخت و قوی بوده و هیچگونه آسیبی به خود نمیگیرد  بنابراین، معبد حقیقت نیز به عنوان ساخت و به عنوان یک بنای چوبی ابدی در شهر پاتایا نامیده می شود.
اهداف دکوراسیون در هر بخش از این ساختمان بلند با مجسمه های حکاکی چوبی، استفاده از هنر و فرهنگ به عنوان بازتاب دیدگاه باستان از خدایان و الهه های هندو و بودایی و فلسفه شرقی است و هر یک از چهار گوشه ی این برج با اقلامی از باورها و افسانه های تایلندی، کامبوجی، هند و چینی مزین گردیده است. یکی از مفاهیم پشت سرگذشت این برج بود که تمدن بشری از حقایق مذهبی و فلسفی و هنر گرفته شد. هنر چوبی برای بیان عقاید فلسفه شرقی و اعتقادات بودایی و هندو استفاده شده است . تعدادی حکاکی صحنه هایی از حماسه های باستانی هند مهابخاتا و رامایانا را نشان می دهند.
بازدید از جایگاه مقدس حقیقت باعث می شود که شما یک سفر به یاد ماندنی با خاطرات و عکس های زیاد در یکی از دیدنی های پربازدید پاتایا خواهید داشت. این مکان مقدس در نزدیکی شهر پاتایا نیست و با پیاده نمیتوانید به آنجا برسید بلکه برای رسیدن به آنجا، باید یک تاکسی بگیرید. شما می توانید از راننده بخواهید که برای شما صبر کند و شما را مجدد به هتل تان بازگرداند.  ساعت کاری در این مجموعه روزانه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر میباشد البته ناگفته نماند که زمان های اجرای نمایش ساعت 11.30 و در زمان بعد از ظهر رقص های سنتی تایلندی و نمایش های هنرهای رزمی اجرا میشود، ما پیشنهاد میکنیم که این برنامه ها را از دست ندهید.
جهت اطلاه از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080

 


 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی
پارک ملی دریایی آنگتون یک جزیره ی بی نظیر از 42 جزیره در خلیج تایلند میباشد. این پارک آبی با کوه های سنگ آهک، جنگل های ضخیم، سواحل سفید شنی، آبشارها و دریاچه های پنهانی محاصره شده است. پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون در نزدیکی شهر سامویی بوده واقع شده است. این پارک جزء منطقه حفاظت شده بوده و مساحت آن بیش از 100 کیلومتر مربع از زمین و دریا میباشد، این پارک ملی از انواع حیوانات وحشی و موجودات دریایی عجیب و غریب غنی است. پارک ملی دریایی آنگتون ، در سال 1980 تأسیس شد، مساحتی بیش از 80 درصد از کل مجمع الجزایر سامویی را پوشش می دهد.  وضعیت پارک ملی آن اطمینان را داده است که هیچ ساخت و ساز در آنجا انجام نشود و تنها لیدرهای دارای مجوز همراه با گروهشان مجاز هستند و اجازه ورود به پارک را دارند.
پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی مرکز تفریحی و توریستی محسوب میگردد و انواع فعالیت های قایقرانی و غواصی انجام میشود و تبدیل به یک فضای دنج و آرامش بخش شده است. پارک آنگتون دارای مناظر باورنکردنی و دیدنی بسیار زیادی نسبت به سراسر کشور تایلند دارد. برخی از صخره های شیب آهکی تا 400 متر افزایش یافته و با توجه به قرن های فرسایش، صخره ها به شکل شگفت آوری تبدیل شده اند. کل پارک دارای چهار نوع متمایزی از جنگل است که همه آنها با حیات وحش های گوناگون پر هستند، برخی از موجوداتی که در اینجا دیده می شوند. میمون های دم باریک، قورباغه های صخره ای، عقاب های سفید دریایی، لاک پشت های دریایی، ایگواناها و پایتون ها برخی از گونه های جانوری در جنگل های پارک آنگتون میباشند. به شما پیشنهاد میکنیم که در این جزیره دوربین عکاسی تان همیشه آماده باشد چون شما با کمی قدم زدن در پارک وقتی از کناره های دریا عبور میکنید حتما متوجه حرکت ماهی های رنگارنگ، درون آب سبز و نیلگون خواهید شد.
برای رسیدن به پارک آنگتون شما باید از قایق های سریع السیر یا کندرو استفاده کنید. اما سعی کنید قایق های با سرعت را ترجیح دهید زیرا آنها امن تر، سریع تر و راحت تر از قایق های آهنی کند رو هستند و معمولا بعد از 45 دقیقه به پارک میرسید اما دیگر قایق ها 2 الی 3 ساعت در مسیر خواهید بود و همچنین توجه داشته باشید که قایق های آهنی نمیتواند در آب های کم عمق توقف کند.
بیشتر بازدیدکنندگان تور تایلند در این پارک فقط ک روز اقامت دارند یعنی از صبح که می آیند تا عصر بعد از کلی تفریح و بازی به سمت شهر سامویی بر میگردند اما کسانی که به دنبال سکوت و آرامش میگردند در اقامت گاه های اطراف پارک مستقر میشوند و تمام طول شب را به تماشای زیبایی پارک نظاره گر میشوند. خانه های ییلاقی و چادرهای کمپینگ در سطح پارک برای اجاره وجود دارد و همچنین در آنجا رستوران های ساده ای هم نیز وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                    02188851080

 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰
 

هتل هارد راک پاتایا
یکی از هتل های مجلل 4 ستاره شهر پاتایا میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل هارد راک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و با کمتر از یک و نیم ساعت رانندگی به شهر بانکوک میرسید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید با اقامت در این هتل در چند قدمی مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا باشید و به این مراکز خرید معروف رفته و لذت خرید را تجربه کنید.
با توجه به فاصله ی 84 کیلومتری فرودگاه سوارنابومی تا هتل هارد راک، مسئولین هتل برای رفاه حال مسافرین تور تایلند و مهمانان معلول خود، خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل هارد راک پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. همیشه در هتل هارد راک پاتایا چیزی برای تفریح و سرگرمی همه وجود دارد که روز خسته کننده ای را سپری نکنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس بگیرید.             

 


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰
معبد آنک کوسون سالا پاتایا
آنک کوسون سالا معبد بزرگ سه طبقه ی با شکوهی است که، محل عبادت و موزه است. در واقع این بنا یک معبد چینی میباشد که در 15 کیلومتری جنوب شهر ساحلی پاتایا واقع شده است. در اصل این موزه در کنار یک دریاچه زیبا در مجتمع معبد یانسانگ وارارام پاتایا قرار دارد.  این موزه کهن، که همچنین به عنوان وحی آنک کوسون سالا شناخته می شود و یکی از بهترین مجموعه های هنر چینی در تایلند است.
آنک کوسون سالا به معنای "خانه خدایان" میباشد، این بنا در سال 1987 برای پادشاه بمبئول آدولادج یا ر اما IX سلسله چاکری ساخته شد. این معبد چینی در حال حاضر به عنوان یک موزه تلقی میشود که مجموعه ای بسیار منحصر به فرد از عتیقه های چینی، هنر چینی، تصاویر بودا، مجسمه های برنز و تعداد زیادی از مجسمه های خدایان چینی در آنجا دیده می شود. یکی از نکات برجسته و نادری که در خارج از چین دیده می شود، نمایش دائمی برخی از ارقام ارتش سرخ پوستان، از جمله ارابه و اسب است. تمام مجسمه ها و نمایشگاه ها در داخل و خارج ساختمان 3 طبقه ای معبد نمایش داده می شود اما منظره های زیبا و دلپذیری از اطراف معبد در تراس آنک کوسون سالا قابل نمایش است.
قبل از ورود به ساختمان شما می توانید تعدادی از چهره های اساطیر چینی و دو شیر بزرگ و سنگین پکن را ببینید.  در داخل موزه مجموعه ای از سفال چینی اصل که از چند سلسله ما قبل برجای مانده است، وجود دارد که یکی از آنها سلسله شانگ میباشد و البته ناگفته نماند که قدمت این سفال ها حداقل 3،000 سال خواهد بود.  همچنین در نمایشگاه مجسمه هایی از 18 راهبان شائولین وجود دارد که همه آنها یک فرم هنر رزمی است که معبد شائولین 15 ساله چین در آنجا مشهور است.
در داخل ساختمان مرکزی معبد، چهره های ساخته شده با دست وجود دارد که از آراشت 8 است که پیروان بودا هستند و آنها به مرحله ی بالایی از روشنگری رسیده اند . تعداد زیادی از عتیقه های گرانبها، نقاشی ها، مجسمه ها و آثار هنری در اینجا به نمایش گذاشته شده است که بعضی از آنها توسط دولت چین به کشور تایلند اهدا شده اند. 60 مجسمه گرانیتی از خدایان و الهه های مختلف، و همچنین عروسک های زودیاک چینی و مجسمه های حیوانی به نمایش گذاشته شده اند در طبقه همکف قرار دارند و همچنین برخی از اقلام بسیار منحصر به فرد مانند تعدادی از چهره های رزمندگان قرمز مایل به قهوهای و اسب ها، ارابه ها و آرامگاه امپراطور چین شی و همچنین تاج و تخت طلایی اش می توان مشاهده کرد.
موزه همچنان تا طبقه دوم ادامه دارد، جایی که شما می توانید مجسمه های بیشتری از خدایان و الهه های چینی و همچنین یک نمایشگاه در فضای باز از جزئیات زندگی چینی را ببینید. ناگفته نماند که یک نمایشگاه برای نمایش آثار فرهنگی تایلندی مانند تزئینی های های چوبی ، خانه های سنتی تایلندی ، ابزارهای تایلندی کلاسیک ، ماسک های خون آشام و دیگر مجسمه های چوبی حکاکی شده وجود دارد.  طبقه سوم به مجموعه ای از تصاویر بودا اختصاص داده شده است و تابلوهای نقاشی چینی زیادی از هر دو فرقه  Mahayana و  Theravada به نمایش گذاشته شده اند.
ساعت کاری این معبد و موزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر بوده و شما برای بازدید نیاز به دریافت و خریداری بلیط هستید.
 اگر شما وسیله ی حمل و نقل شخصی ندارید، شما می توانید یک تاکسی برای نیم روز یا روز کامل از پاتایا اجاره کنید و از این معبد گاه چینی بازدید کنید زیرا این موزه تقریبا 20 کیلومتر از شهر پاتایا فاصله دارد. البته به هنگام بازدید احترام به قوانین این معبد را فراموش نکنید، حتی اگر یک بودایی نیستید، این مکان برای مردم تایلند ارزش فرهنگی بالایی دارد. جالب است که بدانی معبد آنک کوسون سالا به باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا نزدیک بوده ئ به راحتی میتوانید در یک روز از هر دو دیدنی بازدید کنید و لذت ببرید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080
  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

دهکده ی مینی سیام در پاتایا
مینی سیام در پاتایا به شهر کوچک مینیاتوری معروف میباشد، پارک مینی سیام شامل مدل های مختلفی از ساختمان ها در تایلند است که مشهورترین دیدنی های سراسر جهان با مقیاس کوچک ساخته شده است و مورد بازدید قرار داده اند. این پارک جهانی در یک فضای بزرگ در اواخر دهه 1980 افتتاح شد. حدود 100 نسخه از بناهای تاریخی و مدرن در مقیاس 1:25 ساخته شده است و همه سازه ها و مجسمه های در سراسر محوطه ی پارک به خوبی نگهداری میشوند.  در کنار هر یک از ساختارها یک راهنما وجود دارد که اطلاعات جامعی در مورد آن بنا ارائه می دهد .در این پارک سازه هایی از تاریخ تایلند هم وجود دارد، شما بناهایی از جمله خمر، سوخوتای و آیوتایا و همچنین از زمان های مدرن تایلندی هم پیدا میکنید.
پس از وارد شدن به شهر مینی سیام و قبل از اینکه به بخش تایلندی برسید، یک باغ زیبایی رو به روی شما خواهد بود که در کنار آن زیبایی شهر مینیاتوری اروپا توجه شما را به خود جلب میکند. از دیگر بخش های مینی سیام، مینی اروپا میباشد که در آنجا بناهای معروف اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان به چشم میخورد.
برج ایفل و طاق پیروزی، دو نشانه ی معروف فرانسه بوده که از بارز ترین و شلوغ ترین بخش های پارک میباشد. طاق پیروزی که توسط ناپلئون در سال 1806 ساخته شد، یک بنای یادبود 50 متری است که به احترام کشته شدگان چندین جنگ احداث شده است. برج ایفل هم یکی از بهترین نمادهای شناخته شده ی فرانسه است . برج آهنی با ارتفاع 324 متر در سال 1889 به عنوان نمایشگاه جهانی در پاریس ساخته شد  و هر سال میلیون ها نفر از سراسر جهان به مشاهده ی عرش این برج می آیند.
از نشانه های ایتالیا در پارک مینی سیام میتوان برج پیزا و کولوسئوم نام برد. برج پیزا تقریبا 56 متر ارتفاع دارد و به طور قابل توجهی کج شده است . ساخت این برج هشت طبقه در قرن 12 آغاز شد و در طول ساخت و ساز به دلیل پایه ناکافی شروع به کج شدن کرد و روز به روز درحال پیشرفت میباشد. کولوسئوم، یک آمفی تئاتر بزرگ که در مرکز رم قرار دارد، در قرن اول میلادی در طول دوره ی بزرگ امپراطوری روم ساخته شد و ظرفیت ده ها هزار نفر برای تماشای تئاترها، اعدام ها و نمایش ها و جنگ های گلادیاتور را داشت.
معبد آنگکور مشهورترین بنای تاریخی کامبوج در کشور ویتنام است که سازه ی آن در محوطه پارک به چشم میخورد. بنا های دیگر در مینی اروپا عبارتند از برج ساعت لندن، اپرای سیدنی، مجسمه آزادی، معبد بهشتی (تیان تان) پکن، کلیسای ناجی از سن پترزبورگ، پارک مرلیون سنگاپور ، کلیسای جامع کلن و قلعه نوشوانستین آلمان.
شهر مینی سیام در 143 کیلومتری جاده سوخومیت در ناحیه بنگ لامونگ، شمال پاتایا واقع شده است.  شما گردشگران تور تایلند از طریق تاکسی بعد از حدود 20 دقیقه میتوانید به آنجا برسید.  پارک هر روز از ساعت 7 صبح تا 9 بعد از ظهر باز می شود و آماده پذیرایی از شما بازدیدکنندگان میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080

 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا
باغ گرمسیری نونگ نوچ در شهر پاتایا بوده و از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا میباشد. قطعه  باغ های وسیعی که در یک منطقه حدود 600 هکتار قرار دارند، که البته در ابتدا برای کاشت میوه های محلی استفاده می شد. این مرکز برای اولین بار تبدیل به یک باغ برای حفاظتی برای گونه های خاصی از گیاهان و گل ها شد و بعدها در باغ به روی بازدید کنندگان باز شد. باغ نونگ نوچ به بخش های مختلفی تنظیم شده است، یکی از باغ های این مجموعه به باغ فرانسوی معروف است که از باغ های قصر ورسای قرن هفدهم الهام گرفته شده است. تعدادی از باغ های دیگر باغ بونسای ، باغ گیلاس و باغ رز ایتالیایی هستند. کشور تایلند به خاطر وجود گونه های زیادی از ارکیده های زیبا، شناخته شده و معروف میباشد .
در باغ نونگ نوچ، شما می توانید بیش از 650 گونه از ارکیده را با طیف وسیعی از رنگ ها مشاهده کنید  و همچنین در حال حاضر، بیش از 1100 گونه نخل در باغ های نونگ نوچ زندگی میکنند که بیشتر آنها در هر جایی از دنیا رشد نمی کنند. جالب است که بدانید مجموعه ای از کاکتوس ها و گیاهان چربی (سوکولنت ها) که معمولا در شرایط بسیار خشکی مانند بیابان ها یافت می شود، در باغ کاکتوس نونگ نوچ یافت می شود.  اگر چه آب و هوای تایلند بسیار مرطوب است اما بدلیل اینکه این گیاهان به صورت وحشی رشد کنند، نونگ نوچ موفق به رشد آنها در یک منطقه ی باز شده است.
با ورود به باغ مجسمه های حیوانی زیادی به چشم میخورند، در واقع مجسمه هایی از حیواناتی مانند شتر، کنگو، لاما، پلنگ و گوزن پیدا خواهید کرد. یا کمی قدم زدن در فضای باغ شما تپه هایی با شیب های ملایم میبینید که با گل های رنگارنگی همچون پروانه پوشانده شده است. شما گردشگران تور تایلند می توانید از نمایش های باغ نونگ نوچ لذت ببرید. علاوه بر نمایش، برنامه های متنوعی از نمایشگاه های فرهنگی و سنتی تایلندی مانند مراسم عروسی تایلندی، رقص سنتی تایلندی توسط رقصنده هایی با پوشیدن لباس زیبای سنتی تایلندی و موسیقی های محلی اجرا میشود.
اگر اهل پیاده روی هستید این باغ برای شما برنامه شگفت انگیزی در نظر گرفته است، یک مسیر سرپوشیده به وسعت 3 کیلومتری تعبیه شده است که سراسر آنجا نیمکت های چوبی یک دستی برای استراحت کردن بازدیدکنندگان چیده شده است ، عبور از این مسیر که در بین باغ های اروپایی و نخل گرمسیری هستند شما با صحنه های هیجان انگیزی از زیبایی این باغ ها رو به رو خواهید شد. همچنین شما می توانید یک تور 30 دقیقه ای با اتوبوس های باغ گشت و گذار کنید و یا با اجاره یک دوچرخه تمام مسیرهای باغ را دوچرخه سواری کنید و از هوای خوش آنجا لذت ببرید.
در اطراف باغ گرمسیری نونگ نوچ برای رفاه بیشتر گردشگران رستوران ها و اقامتگاه هایی وجود دارد که غذاهای تایلندی، غربی، هندی و دریایی را سرو می کنند. اگر می خواهید وقت بیشتری برای بازدید صرف کنید، چندین نوع اقامتگاه در اطراف باغ موجود بوده و میتوانید در آنجا استراحت کنید و شب رویایی را در کنار باغ نونگ نوچ پاتایا سپری کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080


 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

موزه و آکواریوم دانش های دریایی بورافا  (Institute of Marine Science Aquarium)
ساحل بنگ سائن یکی از نزدیک ترین سواحل پاتایا است. یکی از شگفتی های کوچکی که در این شهر ساحلی قرار دارد، آکواریوم دانشگاه بورافا ( Burapha ) ممیباشد. این موسسه، مرکز علوم دریایی و از دیدنی های معروف پاتایا بوده و تحقیقات دریایی در این مرکز انجام میشود. موزه بورافا انقدر جذابیت دارد که حتما از آن دیدن فرمایید. آکواریوم بورافا محیط دریا را همراه با انواع مختلف آبزیان به نمایش می گذارد و شامل سه بخش آکواریوم دریایی، موزه ی دانش های دریایی و آزمایشگاه دانشی های دریایی است.
وقتی به آنجا میرسید در ورودی آکواریوم، یکی از جاذبه های اصلی موزه ، اسکلت واقعی یک نهنگ است که در ساحل بنگ سائن کشف شده بود را مشاهده خواهید کرد. این دانشگاه ساحلی دارای یک آکواریوم مدرن با محیط واقعی زیر آب و یک موزه علوم علمی دریایی است.  این نمایشگاه با کارهای پادشاه برای احیای طبیعت دریایی و علوم دریایی آغاز می شود، ماهیگیری با زندگی تایلندی شروع می شود و سپس انواع مختلفی از حیوانات دریایی را نمایش می دهد که شامل مخزن غول پیکر شامل حیوانات دریایی هیجان انگیز است که با توجه به 1000 تن آب دریا شنا می کنند. با کمی قدم زدن در آکواریوم به موزه پوسته نیز وجود دارد.
شما دوستان عزیزی که با تور تایلند به شهر پاتایا سفر کرده اید، اگر قصد بازدید از این آکواریوم بزرگ درا دارید به ساعات پذیرش موسسه توجه فرمایید، روزهای کاری موزه تمام طول هفته به جز روزهای دوشنبه بوده و از ساعات 8:30 - 4:30 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما میباشند.

دنیای دریایی اوسیسی (Oasis Seaworld)
شنا کردن با دلفین ها یک رویا برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است. اما در واقعیت فقط چند نفر این رویا را دنبال می کنند. ممکن است دلفین ها را در حیات وحش پیدا کنید و برخی افراد به شدت مسافرت می کنند، امیدوارند که یک غلاف از دلفین های وحشی پیدا کنند و سپس به اندازه کافی نزدیک به شنا کردن با آن دلفین ها بگردند. راه دیگری برای داشتن شانس شنا کردن با دلفین ها رفتن به یک آکواریوم دلفین یا پارک دلفین است . امروزه دنیای دریایی و پارک های آکواریومی در سراسر جهان، ایالات متحده آمریکا، باهاما، مکزیک و دیگر نقاط گردشگری به چشم میخورند و مشغول فعالیت هستند.
در تایلند ، قسمت شرقی این کشور تنها یک اکواریوم دریایی به نام   Oasis Sea Sea وجود دارد که این رویای "شنا کردن با دلفین ها" را می تواند به آسانی تبدیل به واقعیت کند. در این پارک دلفین ها آنقدر زیبا نمایش بازی میکنند که گویی بازیگرانی خبره هستند، به طور معمول جلسات شنا با دلفین ها یک ساعته هستند و به شما امکان تجربه ی هیجان انگیزی از شنا کردن با دلفین ها را میدهد، از آنجایی که جو فیزیکی و روحی در این پارک دریایی بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است. شنا کردن با دلفین ها در کشور تایلند بسیار ایمن و راحت است. اگر شما در حال حاضر در تایلند هستید، یا در حال برنامه ریزی تور تایلند هستید، پس حتما Oasis Sea World را در برنامه های تفریحی خود در نظر بگیرید.
ساعت های پذیرش و بازدید از این پارک دریایی ، 9 صبح تا 5 عصر میباشد و برای ورود به آنجا شما نیاز به بلیت دارید که قبل از ورودتان باید تهیه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

هتل هارد راک پاتایا
یکی از هتل های مجلل 4 ستاره شهر پاتایا میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل هارد راک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و با کمتر از یک و نیم ساعت رانندگی به شهر بانکوک میرسید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید با اقامت در این هتل در چند قدمی مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا باشید و به این مراکز خرید معروف رفته و لذت خرید را تجربه کنید.
با توجه به فاصله ی 84 کیلومتری فرودگاه سوارنابومی تا هتل هارد راک، مسئولین هتل برای رفاه حال مسافرین تور تایلند و مهمانان معلول خود، خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل هارد راک پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. همیشه در هتل هارد راک پاتایا چیزی برای تفریح و سرگرمی همه وجود دارد که روز خسته کننده ای را سپری نکنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس بگیرید.              02188851080

 


  • تور تایلند